donderdag 5 juni 2014

Review // Urban Outfitters • Magnetic Polaroid Photo


Hey allemaal! Zoals jullie misschien al weten, had ik mn zaterdag in Amsterdam door gebracht. We hadden niet heel veel tijd, maar zijn toch nog even de Urban Outfitters binnen gelopen. Echt een super leuke winkel! Ik wou altijd al een  Polaroid camera hebben, maar die rolletjes die erin moeten zijn zóóó duur, €25,00 voor 8 foto's. En ik weet van mezelf dat ik dan perongeluk 2 keer op t zelfde knopje druk, en dat er dan 2 dezelfde foto's uitkomen, daar gaat je geld dan. Maar voor elk probleem is een oplossing, en ook voor dit.

Zoals ik al zij was ik in de Urban Outfitters en toen kwam ik dit super leuke pakketje tegen. Namelijk; een Polaroid Photo frame die ook nog eens magnetisch is. Het is ook echt super handig dat je elke keer een andere foto in kunt doen. Want ik hou echt heel veel van verandering, en ik ben opgegeven moment het echt zat om dan die foto aan te zien, maar ja, iedereen is anders en je kunt natuurlijk ook gewoon dezelfde foto erin houden. De keuze is aan jou.


Over de Polaroid frames
In 1 pakketje zitten 5 frames. Ze zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren. Ik heb voor wit gekozen, maar er is ook een pakketje met allemaal verschillende kleuren. 1 Pakketje is €15,00. Wel aan de  prijzige kant, maar ze zijn tenslotte recyclebaar! (: 

Ze zijn ook online te bestellen op de webshop! Eentje bestellen? Klik hier.
Het is best wel vreemd, want ik kom er net achter dat ze in de webshop €12,00, maar daar komen ook nog verzendkosten overheen, dus ik denk dat het wel aardig klopt dan.

Je eigen foto's erin plaatsen
Waar de Polaroid foto's ook een beetje bekend om staan, (natuurlijk ook om het witte randje) maar ook moet de afbeelding een vierkant zijn. Dus niet alle foto's passen erin. Ik heb vijf favourites uitgezocht en op Word de afbeelding in een vierkant laten zetten. Je moet natuurlijk wel de goede afmeting hebben en dat is: 8,5 cm x 8,5 cm. Op de achterkant van het pakketje staat: 3,25 x 3,25, dit is niet de goede afmeting dus ga geen foto's printen op dit formaat!






Loveee, Charel




Geen opmerkingen: