dinsdag 24 juni 2014

What's in my.. BEACH BAG!

Hey! Vandaag ga ik voor t eerst een 'What's in my... bag' doen, en aangezien gister mijn laatste lesdag voor de zomer was, (Jaa! Alleen nog op kamp en mn boeken in leveren) leek t mij leuk en handig om een 'What's in my beach bag' te doen. Ik ga jullie vertellen wat er in mijn strandtas zit en wat je zeker niet moet vergeten als je een gezellig stranddagje gaat doen of als die binnenkort op de planning staat!


=


Beachbag: Zonder een strandtas kun je natuurlijk niks goed bewaren en makkelijk meenemen. Dus een strandtas is gewoon een must have. Deze rieten strandtas is van Twenty Violets. Omdat deze zomer dus de Ibiza look helemaal in is, en deze tas ook een beetje Ibiza look-erig is heb ik dit jaar voor deze tas gekozen.

In het kleine etuitje/make-up tasje: Dit handige klein maar fijne tasje heb ik laatst gekocht bij de Miss Etam, ook dit tasje heeft de Ibiza look met allemaal leuke lintjes erop. Deze was in de aanbieding voor 5 euro, dus ik dacht, inpakken en weg wezen. Hier heb ik alle kleine spulletjes in die niet in het zand mogen komen, en dat die gewoon een goede opberging hebben.

 
 

 Deze KIKO zonnebrand stick gebruik ik echt heel vaak om m'n gezicht goed tegen de zon te beschermen, zodat mijn gezicht niet verbrand. Het is ook heel handig dat het een stick is zodat je gewoon goed onder je ogen en op je neus kunt smeren. (Factor 50)

Concealer stick HEMA: Deze is mij aangeraden door een vriendin. Ik heb de laatste tijd best wel donkere wallen en door deze stick verminderd dat een beetje. Ook voor jou als je net zo als mij wallen hebt een aanrader! Deze was geloof ik maar iets van 3 euro.
 
 Ook zit in dit etuitje een beetje geld voor een ijsje of wat drinken in een restaurant of iets dergelijks. Neem echt niet al je geld mee naar t strand! Je weet nooit wat er mee gebeurt! 

 Door t zoute zeewater droogt je lippen altijd sneller uit en dan is een lipbalsem altijd erg fijn!
 
 Zelf luister ik op t strand best wel vaak muziek en dan zijn deze SONY telefoon oortjes altijd super handig! Er komt trouwens echt heel goed geluid uit! Aanrader.
 
 Zodra je onderwater bent zit je helemaal onder t zoute water. Soms is dan op t strand een buiten douche, echt super handig! En omdat ik krullend haar heb kan ik het alleen kammen/borstelen als mijn haar nat is en dus neem ik altijd een klein kammetje mee.
 
Natuurlijk neem ik mijn iPhone overal mee heen, en natuurlijk ook t strand!

Alles past er perfect in! (:

 Wanneer het warm is is het belangrijk dat je goed drinkt. Daarom neem ik altijd een flesje water mee.


Iets wat niemand vergeet naar het strand of het zwembad en een echte must have, die ook nog eens goed is voor je ogen: een zonnebril! Deze zonnebril is van Ikki, hier zat ook een handig opberg hoesje bij zodat de zonnebril niet kan beschadigen en er geen zand of water bij kan komen.
 

Omdat mijn iPhone de laatste tijd best wel snel leeg gaat, en op de momenten wanneer je hem écht nodig hebt is die leeg, iedereen herkent het. Dus ik heb een extra accu mee, zodat je telefoon zonder stekker gewoon op t strand kan worden opgeladen. Erg handig!
 

Ook niet te vergeten: zonnebrand! Wanneer je dit vergeet en de zon schijnt echt vel, verbrand je binnen de kortste keren. Wij hebben van t merk GARNIER AMBRE SOLAIR omdat dit de enige zonnebrand is waar ik niet allergisch voor ben.
 

Mn nieuwe onderwaterhoesje is pas geleden binnengekomen! Nu denken jullie misschien; huh die had ze al? Ja dat klopt! Maar ik ben zo slim geweest om 'm op de stenen te laten vallen, en toen was het rubber gekapot gegaan, vraag me niet hoe. Maar deze neem ik ook altijd graag mee!
 

Wat ook helemaal bij de Ibiza look past deze zomer is een Hamam handdoek! En deze zit natuurlijk ook in mijn beachbag!
Super relaxt! Een tijdschrift lezen op t strand vind ik altijd een heaven momentje!
 
Ga jij binnenkort naar t strand of t zwembad?
 
Love, Charèl
Ik ga morgenochtend op kamp dus t kan zijn dat het de komende dag wat stil is op t blog, sorry daarvoor!


Geen opmerkingen: