zondag 1 juni 2014

OOTD #2 // June, 1

 
Deze 4 dagen zijn echt niet normaal snel gegaan. Ik ben naar de Toppers geweest, haha. We hadden gratis kaartjes gewonnen van de Postcodeloterij. Het was echt super grappig en gezellig. Het enige min-puntje was toen we in de rij stonden, ja, poepte een vogel in m'n haar en in het gezicht van de vrouw die achter mij stond. Het was echt super vies, maar ik kon er wel om lachen. 
 
We waren die nacht rond  kwart voor 2 thuis, en de volgende ochtend zaten we om half 9 alweer in de auto naar Amsterdam, ja alweer. M'n vader had een afspraak in Amsterdam, en dus had hij ons afgezet in Amsterdam, de Blijmer. We moesten alleen nog even met de metro hartje Amsterdam in. Het was echt een super leuk dagje. Ik wou heel graag naar de nieuwe Forever21 en Pull&Bear. We hadden echt leuke dingen ik onze handen, maar toen zagen we de rij, en als we daar in waren gestaan, hadden we  daar minstens een uur gestaan. Dus dat zijn we niet gaan doen, ook omdat we niet heel veel tijd hadden. Bij de Pull&Bear was hetzelfde verhaal. Ik denk dat ik de leuke kleren die ik had uitgezocht, en zelfs al had gepast, maar online ga bestellen. Maar bij de Zara en Vila stond gelukkig niet zo'n lange rij.
 
Ik kwam in de Zara een super leuke broek tegen en het was liefde op het eerste gezicht. Bij de paskamers stond wel een rij, maar dat had ik er wel voor over. Bij Vila hing een basic zwarte croptop. Ik zocht nog een leuke croptop voor onder m'n tuinbroek, dus had ik deze gekocht. 





 
 
OUTFIT OF THE DAY:
Croptop: Vila (New)
Broek: Zara (New)
Schoenen: Nike
Ketting: H&M (New)
Riempje: Merk onbekend (geleend van mn zus)

 
Ohja, ik ben helemaal vergeten te vertellen dat ik ook een nieuwe ketting had gekocht. Niet één uit Amsterdam, maar gewoon in Heerenveen. Deze heb ik gister gekocht toen ik met een vriendin uit Brabant, de hele familie bleef gisternacht slapen, ontmoet in Italië een paar jaar geleden, in de stad liep. Zoals gewoonlijk zijn we even de H&M binnen gelopen, en toen kwam ik deze ketting tegen. Normaal staan zulke grote kettingen mij niet, maar deze vond ik wel gaaf.
 
Binnenkort komt ook het LookBook van Juni online! De foto's zijn al geschoten!
 
Love, Charel
 

Geen opmerkingen: