maandag 9 juni 2014

In the spotlights: balloons!


Het is vandaag super lekker weer! De hele dag heeft de zon geschenen! Vandaag wel, en niet zo als gister, haha. De zomer is echt mijn favourite seasen, en ballonnen, watermeloen, strand... Zijn echt van die items die een foto net wat meer uitstraling geeft, en daarom wil ik ze vandaag in de spotlights zetten! Vanochtend vond ik ballonnen (met '16' erop, haha, maarja) en die wou ik meteen gebruiken om ze op de foto te zetten. Vanochtend scheen de zon echt enorm fel, wel super lekker!

Het enige min-puntje van de felle zon vandaag, was dat er opgegeven moment 3 knapten... Op sommige foto's zie je nog een kapotte ballon hangen. :(

 



Zoals ik al zei was het vandaag super warm en koos ik voor niet al te warme kleren, gewoon easy.
 
OUTFIT:
Comfy luchtig summer T-Shirt: Terranova
Short: Geisha
Sandaaltjes: Lazamani

Morgen gaan we ook nog een foto's schieten voor het LookBook June, zodat hij zo snel mogelijk online kan staan! Ook komt er een: In the spotlights: Watermelon!

Big kisses from Charel!




Geen opmerkingen: