zondag 30 maart 2014

Update ; how to make a knot - with a donut



                   Bron : We Heart It

Volgens mij heeft bijna elk meisje met stijl haar wel moeite om de 'perfecte' knot te maken. Eerder hebben wij, zoals jullie misschien wel weten en hebben gelezen, een stukje geschreven hoe je nou een goed blijven zittende en classy knot kunt maken. De knot van je eigen haar maken, is iets meer voor meisjes met dik haar. Deze keer gaan wij een stukje schrijven wat iets meer voor meer gericht is voor meisjes met dun haar. De donut is de pérfecte oplossing. Wij wilden voor jullie een donut tutorial maken, en dat is gelukkig gelukt.

Donut's

De donut is bijna overal in een beautywinkel wel te kopen. Zelf heb ik, charel, deze niet vaak nodig omdat mijn haar heel dik is, en vanzelf al een donut vormt wanneer ik een knot maak. Ik heb wel donut's thuis. Deze heb ik bij de Primark gehaald. Ze waren volgens mij maar €1, echt niet normaal goedkoop zijn donut's. Het is ook een voordeel dat ze in verschilende maten zijn. Er zijn hele kleintjes en hele grote. De donut's zijn er in verschillende kleuren.

Hoe in je haar te zetten?



Het is super simpel om in je haar te zetten. Dus super handig voor als je al laat bent en geen tijd meer hebt om iets leuks in je haar te doen en je haar te kammen. 

Stap 1. Maak een hoge staart. De hoogste van de staart hangt gehaal af op welke hoogste je de knot wilt hebben. Ik heb er hier voor gekozen om de knot boven op mn hoofd te maken.

Stap 2. Doe de donut om je staart en laat je haar los. 

Stap 3. Verdeel je haar goed om de donut zodat de donut niet meer zichtbaar is. En doe er een elastiekje om.

Stap 4. Als je haar langer is dan nodig is voor deze knot kun je de overige plukjes om de knot heen wikkelen. Zet de uiteinden van de plukjes vast met speltjes. Zorg er dan wel voor dat voordat je dit doet de plukjes zijn gedraaid of er vlechtjes inzitten. Zo blijven de plukjes op zn plaats en maakt het de knot net wat chiquer.

Goodluck & have fun!

Love,

Kelsey & Charel

Geen opmerkingen: