zondag 27 juli 2014

You're selfmade bracelet

Heee allemaal,
Ik wist niks om te doen en toen dacht ik ik ga maar even naar de winkels! En toen was ik daar en het eerste wat ik zag in de blokker was.... Armbandjes maken. Dus ik dacht dat is leuk om te doen als je je verveeld! Maar ik had te weinig geld mee want ik zou alleen een ijsje kopen! En toen zei ik dat tegen me ouders van ja het is super leuk om te doen enzo.... Ja alleen je raad het al ik mocht het niet. 2 dagen later kwam Charel naar het eiland en die zei..... O dat wil ik ook wel en ik weet hoe je dat moet maken en dan heb ik ook iets op de boot te doen!! Dus het mocht ! We sjeesden naar de winkel en jahoor er lagen er nog precies 2 ! Wij gingen weer terug naar huis en ik zei meteen laat ik dit uitleggen op het blog! Ik hoop dat jullie de uitleg een beetje snappen. En als je het niet snapt zet dan de vraag maar in de reacties dan reageren wij wel terug ! 

Stap.1
Je pakt 6 gekleurde garen en doet dat met een knoopje aan elkaar!

Stap.2 leg de kleuren precies hoe het knoopje het aangeeft! 

Stap.3 pak het meest linker touwtje en doe een 4e om het touwtje wat na het meest linker touwtje komt!
Dat 4e doe je twee keer om dat ene touwtje naast je eerste touwtje! 

Stap.4 als je alle touwtjes met het meest linker touwtje een 4tje omheen hebt gemaakt leg je hem helemaal rechts neer en begin je die 4tjes weer te maken met het meest linker touwtje! En dan ga je zo door tot de armband je past!

Stap.5 als de armband je past dan maak je zo dicht mogelijk bij de armband zelf een knoopje en dan doe je het knoopje van de andere kant er doorheen!
En dan is je armband klaar en zit het vast! Als je het knoopje anders doet dat mag ook!
En ik heb nog een tip: die touwtjes zijn best wel ligt en blijven niet liggen dus doe dan wat zwaars op het knoopje!


Enjooooyy💕💕

Loveee,

Evaaaa

Geen opmerkingen: