donderdag 17 juli 2014

Blogpost about yesterday + 'shoplog' - Nijmeegse 4-daagse

 

Hey! Deze week is het de Nijmeegse 4-daagse. Wat houdt dat in? 4 Dagen lang lopen ze 40/50 km. 7 Dagen lang zijn er 8 festival terreinen waar bekende mensen komen. Gister avond was het Roy Donders, haha. Het is daar echt super gezellig. Mijn vader doet daar het betalen van drink/eten zonder muntjes, namelijk met pas. Dus mochten wij backstage. S'ochtends om 9 uur gingen we met de trein naar Nijmegen. Rond kwart over 11, half 12 liepen we in de stad te shoppen. Ik heb echt super leuke kleding gekocht. Er was blijkbaar ook een Primark in Nijmegen, (ik had nog nooit gehoord dat daar een Primark zit) maar omdat het de 4-daagse was, was het niet normaal rustig, je kon zo doorlopen pas de paskamers, en de kassa, echt ideaal! Hier beneden heb ik een soort 'Shoplog' gemaakt voor jullie. Er zitten in Nijmegen echt best wel veel leuke winkeltjes. Het was ook wel leuk om weer een keer in Nijmegen te zijn, omdat ik daar geboren ben. (:


OMG, als je echt een keer lekker ijs wilt moet je naar Nijmegen gaan. Okee, dat is een beetje overdreven, om daar nou 2 uur en een kwartier voor in de trein te zitten. Maar mocht je een keer in Nijmegen zijn, ga dan echt naar de Ola ijskraam. Je kunt je eigen Cornetto samen stellen, maar je kunt daar ook heel veel andere dingen halen wat te maken heeft met ijs of yoghurt. En het is zoooo lekker! Als je een Cornetto hebt besteld, dan krijg je eerst een enorm huge ijshoorn, en dan mag je kiezen of je chocolade ijs, aardbeien ijs of vanille ijs wilt. En daar na mag je nog van alles uitkiezen wat je er op wilt. Echt awesome!

Rond 4 uur gingen we naar mijn vader toe, backstage. Daar konden we eten en drinken. Daarna gingen we nog even de stad in. Rond een uur die tijd begon elk festival een beetje op te bouwen qua muziek. S'avonds was het echt heel druk. Oh ja, er was ook een kermis! We zijn alleen in het reuzenrad geweest, omdat je zo heel mooi alles kunt zien van de terreinen.

 




'SHOPLOG'
Sunglasses: PRIMARK - 2,50 euro / Ik was al zooo lang naar de zonnebril op zoek!
T-Shirt: THE STING - 9,95 euro
Maxi-dress - CHICA BEBO - 19,95 euro - Dit winkeltje was niet zo bekend, maar wel hele leuke maxi-dresses!
Short - THE STING - 19,95 euro

Work Out Gym Towel - PRIMARK - 3 euro - Dit handdoekje is echt super makkelijk om mee te nemen naar de sportschool aangezien ik daar de laatste tijd dagelijks ben. (:
Top - TALLY WEIJL - 7,95 euro. Bij dit shirt is de zijkant van het shirt open. Op dit moment heb ik geen idee hoe dat eigenlijk heet..

Strapless basic top - PRIMARK - 3 euro

Love, Charèl

Geen opmerkingen: