maandag 21 juli 2014

Wat te doen in de zomer ?

Heeey, het is deze week SUMMERWEEK bij lifestyleaddictxo. De hele week dingen plaatsen wat te maken heeft met de zomer. Super leuk natuurlijk.



Ik ben altijd superblij als de vakantie er is, alleen na een paar weken loop ik tegen een probleem aan. Namelijk: dat ik me soms echt dood verveel. Maarja wat kan je dan gaan doen, met je vriendinnen alleen, met je vriendje. Ik ga hieronder wat dingen opnoemen die je zou kunnen doen.

- Ga een leuk boek lezen. Charel heeft gister een blogbericht geplaatst over 6 leuke boeken, dus als je een leuk boek wil lezen ga dan even naar haar blogbericht, om te kijken of er leuke boeken bij zitten die je zou willen lezen.


- In Nederland is het niet heel de zomer mooi weer natuurlijk, daar staat Nederland om bekent. Dus als het een dag wat minder weer is, kun je met je vriendinnen en vrienden, of je vriendje naar de film. Altijd gezellig, je kan natuurlijk ook thuis een film kijken.
- Ga met je vriendinnen afspreken om wat leuks te doen, je kunt bijvoorbeeld als het warm weer is lekker zwemmen bij een meer of strand, kan je ook nog eens bruin worden, en de vakantieverhalen van je vriendinnen horen. Super leuk.
- Ga lekker sporten. Ga een stukje hardlopen of ga naar de sportschool, en breng je conditie weer goed, want in de vakantie heb je vast hele lekkere dingen gegeten. Zo ben je helemaal klaar voor het sportseizoen.
- Je kan natuurlijk ook iets maken, ga koken voor je familie of bak een super lekkere taart of zoiets. Je kan ook een lekkere smoothie maken, Charel en ik hebben hier al een keer een blogbericht over gemaakt. En het is ook nog een keer gezond.

Ik hoop dat je inspiratie hebt kunnen op doen. En dat je, je nu niet meer zoveel gaat vervelen ! 

Lovee, kels

Geen opmerkingen: