maandag 7 juli 2014

What's in my.. MAKE-UP BAG



Hee,
Eerder had Charèl een What's in my.. BEACH BAG gedaan. Daar had ze ook al wat kleine make-up dingetjes mee. Dus toen bedacht ik om een What's in my.. MAKE-UP BAG te doen. Elk meisje heeft wel een make-up bag. Zo een klein tasje waar je je belangrijkste make-up'jes in doet. Zo een tasje kan in je schooltas zitten of handtas, beach bag, maakt niet uit ! Ik ga jullie vandaag laten zien wat er allemaal in mijn make-up tasje zit ! 
 


Het eerste wat in mn tasje zit, is een transparante lipgloss. Altijd handig, het geeft een mooie glans voor op je lippen. Merk; onbekend. 




Het tweede ding wat er in zit, is foundation. Het merk is Yves Saint Laurent, en het is olie-vrij. Ik heb nummertje 5, die is opzich best donker maar ik ben vanmezelf best wel bruin. 




Wat je eigenlijk altijd erin moet hebben, is mascara. Ik heb de: Maybeline New York the one by one Volum' Express mascara. En de naam zegt het al, het geeft je wimpers veel volume. 


 
Ook heb ik altijd oogschaduw mee, ik heb een goude oogschaduw van de Etos en een blauwe en paarse oogschaduw van Essence, met deze kan je heel makkelijk een smokey eye maken. Ik vind het persoonlijk niet fijn om oogschaduw met mn vingers aan te brengen dus gebruik ik een kwastje van de Hema. 



Mijn eyeliner is van Essence, het is de Essence eyeliner pen extra longlasting. De meeste eyeliners hebben zo een dun kwastje die heel flexibel is en die vind ik niet fijn, ik schiet er namelijk alle kanten mee uit. Vandaar dat ik deze eyeliner pen heb omdat het een soort van stift is die best stevig is en waar je minder snel mee uitschiet. 



Dit oogpotlood is van L'Oreal Paris. Het is de color riche le khôl. De kleur is zwart, ik heb eigenlijk geen andere kleuren want dat vind ik niet mooi bij mn ogen staan.



Om het af te maken heb ik altijd een klein parfum mee, de parfum is van het merk Mexx en het heet de fresh woman. Het heeft een frisse geur dus niet te zoet. Het is mn favoriete parfum.

Dit zit er allemaal in mijn Make-Up Bag. Wat zit er in die van jou ? 

Lovee, 

Kelsey


Geen opmerkingen: